• BOVAG Gecertificeerd
  • Verkoop, verhuur & onderhoud
  • Vakkundig en persoonlijk advies
  • Uw winkelwagen is leeg
menu

Storingen aan accessoires of installaties

 

Wij gaan er vanuit als u op vakantie gaat dat u wilt genieten van uw aangeschafte accessoires (boilers, kachels) of standaard installaties in uw caravan of camper. Om dit te realiseren is regelmatig onderhoud een vereiste. Natuurlijk kan het voorkomen dat er toch een storing optreedt of dat er iets stuk gaat. Om iedereen zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn, maken wij onderscheid tussen een storing, reparatie en onderhoud.
 

Storing

Op een storing zit niemand te wachten en deze komt altijd op een moment dat het niet uitkomt. Wij verzoeken u om eerst de handleiding te checken om hier met aangedragen oplossingen te storing te verhelpen. Mocht hiermee de storing niet verholpen zijn, meldt deze dan via onze website aan. Geeft  u daar zo goed mogelijk het probleem en eventueel codes aan. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Als er een afspraak gemaakt moet worden om de storing op te lossen zullen wij deze voor u inplannen om de storing op te lossen. Mocht de storing groter of complexer zijn dan verwacht dan geven we aan op welke termijn de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden.

Wegens seizoens drukte van april tot augustus kan het lastig zijn om om direct een plek in onze planning te vinden. Wij verzoeken u dan ook om de aangeboden datum en tijd te accepteren. De minder urgente storingen en/of reparaties zullen wij noodgedwongen moeten doorschuiven naar september. 
 

Reparatie

Mocht er echt is gerepareerd of vervangen moeten worden dan en er is bekend wat gedaan kan worden zullen wij meteen een afspraak in plannen. Wij hebben een standaard assortiment op voorraad, helaas is het niet mogelijk om van alle modellen alles op voorraad te hebben en zijn wij afhankelijk van het aanleveren van de onderdelen van onze leveranciers. Onze medewerkers zullen bepalen op het een urgente of minder urgente reparatie betreft.
 

Storing zelf oplossen

Bij een storing raden wij ten eerste aan de gebruiksaanwijzing te raadplegen. In de gebruiksaanwijzing zijn de oplossingen van veel problemen namelijk vaak al te vinden. Is de gebruiksaanwijzing kwijt? Op gebruikershandleiding.com vindt u veel gebruikshandleidingen. Let op! Storingen zijn vaak lastig te vinden en valt er lastig een indicatie te geven van de kosten. Voor inzetten van een diagnosetool worden standaard tarieven berekend.


Heeft u vragen over bovenstaande dan kunt u vrijblijvend contact opnemen met ons Technocenter.
Tel nr. 0297-266484